2008-04-04 00:00:00 Plan aktivnosti za Projektni dan Međunarodne Eko- škole, 7. travnja 2008. godine
PLAN AKTIVNOSTI ZA PROJEKTNI DAN MEĐUNARODNE EKO ŠKOLE Pripremila: Ravnateljica škole Bisera Aras Tema: Zdrava prehrana – čuvar zdravlja Cilj: Važnost zdrave prehrane za zdravlje – izrada jelovnika – zdrave prehrambene navike
1. sat
UVOD: Učitelj voditelj upoznaje učenike s aktivnostima na temu projektne nastave kako slijedi:
- Razgovor - uvodi učenike u temu projektne nastave - Upute za rad radionica i pravila za rad skupina
Prvi dio radionice - ISTRAŽUJEMO - Koja jela najviše voliš jesti? - Napiši šest jela koja kod kuće jedeš za doručak vikendom? - Jesu li jela koja jedemo zdrava prehrana? - Opasnosti od nezdrave prehrane po naše zdravlje
Drugi dio radionice – URADIT ĆEMO - Jelovnik zdrave prehrane za tjedan dana
Treći dio radionice – PREDLAŽEMO ŠKOLI I RODITELJIMA - Jelovnik zdrave prehrane za tjedan dana - Voditi dnevnik prehrane
2. sat
Prvi dio radionice – ISTRAŽUJEMO - Koja jela najviše voliš jesti? - Napiši šest jela koja kod kuće jedeš za doručak vikendom? - Jesu li jela koja jedemo zdrava prehrana? - Opasnosti od nezdrave prehrane po naše zdravlje
Voditelj - formira četiri skupine učenika u razrednom odjelu - slučajnim odabirom - Pravila rada skupina – školska ploča - Svaka skupina učenika ima zaseban zadatak za istraživanje - Svaki učenik dobio je pisani zadatak za istraživanje - Učenici u skupinama rade individualno (osobna zapažanja i istraživanje)
Vrijeme 15 minuta - Učenici iste skupine upoznaju jedni druge s osobnim istraživanjem koje su zapisali. - Dogovaraju se i zaključuju u svezi zadanog istraživanja skupine i tko će u ime skupine prezentirati istraživanje
Vrijeme 10 minuta
ZAKLJUČUJEMO ISTRAŽIVANJE - Svaka skupina prezentira zaključke zadanog istraživanja
Vrijeme 15 minuta
HAMER – PLAKAT - Predstavnici skupina upisuju jela koje vole jesti; 6 jela koja vikendom jedu za doručak; jela koja volimo jesti jesu li zdrava prehrana i ako nisu zašto nisu; opasnosti od nezdrave prehrane za naše zdravlje; važnost zdrave prehrane za naše zdravlje Vrijeme 5 minuta
3. sat
Drugi dio radionice – URADIT ĆEMO - JELOVNIK zdrave prehrane za tjedan dana (zajutrak – doručak – ručak – užina – večera)
Učenici po skupinama rade individualno
Vrijeme 15 minuta
Zaključuju i dogovaraju se u svezi tjednog JELOVNIKA zdrave prehrane (zajutrak, doručak, ručak, užina, večera).
Vrijeme 10 minuta
Jedan učenik iz skupine prema dogovoru prezentira JELOVNIK Vrijeme 5 minuta ZAKLJUČUJEMO i DOGOVARAMO prijedlog jelovnika našeg razreda vodeći računa o zdravoj prehrani
HAMER – PLAKAT - Predstavnici skupina upisuju zajednički jelovnik (zajutrak, doručak, ručak, užina, večera), koji je proizašao iz zaključka radionice
Vrijeme 10 minuta
4. sat
Treći dio radionice – PREDLAŽEMO RODITELJIMA I ŠKOLI - spremanje zdrave hrane za naše zdravlje po prijedlogu izrađenog jelovnika zdrave prehrane, a u svrhu čuvanja zdravlja - vođenje dnevnika prehrane (tabela u privitku) Učenici rade po skupinama – individualno Vrijeme 15 minuta
Učenici se dogovaraju i zaključuju po skupinama Vrijeme 10 minuta ZAKLJUČUJEMO – PREDLAŽEMO Predstavnici skupina prezentiraju zaključke proizašle iz radionice Vrijeme 6 minuta HAMER – PLAKAT - Predstavnici skupina upisuju dogovorene zaključke – PREDLAŽEMO RODITELJIMA I ŠKOLI Vrijeme 10 minuta EVALUACIJA MEĐUNARODNOG PROGRAMA EKO ŠKOLE ZA UČENIKE I VODITELJE Vrijeme 2 minute 5. sat
Četvrti dio – PREZENTACIJA PROJEKTNOG DANA MEĐUNARODNE EKO ŠKOLE NA ZADANU TEMU Zdrava prehrana – čuvar zdravlja (Glazbena dvorana – OŠ ''MONTE ZARO'') - prema dogovoru predstavnik razrednog odjela prezentira – uradak projektnog dana Međunarodne eko škole ISTRAŽILI SMO – URADILI SMO – PREDLAŽEMO Vrijeme 2 minute po razrednom odjelu
ZAKLJUČUJEMO ( na nivou škole) HAMER – PLAKAT Predstavnici razrednih odjela upisuju kako slijedi:
ISTRAŽILI SMO - opasnosti od nezdrave prehrane za naše zdravlje - važnost zdrave prehrane za naše zdravlje URADILI SMO - tjedni JELOVNIK zdrave prehrane PREDLAŽEMO RODITELJIMA I ŠKOLI - spremanje zdrave hrane za naše zdravlje po prijedlogu izrađenog jelovnika zdrave prehrane, a u svrhu čuvanja zdravlja - vođenje dnevnika prehrane (tabela u privitku)
Hol škole Izložiti sve razredne plakate radionica od 1.a – 8.b razrednog odjela i plakat škole Napomena: Učitelji bi trebali podijeliti učenicima papire na koje će zapisivati svoje odgovore te ih na kraju pokupiti i predati ravnateljici. Potrebno je i zaključiti sve individualno sastavljeno na nivou razreda. Broj učenika 249 Zaduženi učitelji – voditelji radionica 1.a – Jolanda Sanković, Marina Belić 1. b – Vesna Vretenar 2. a – Sandra Smoljan, Cinzia Steffe Pašalić 2. b – Biserka Butorac, Branka Sironić 3. a – Gordana Ružić Stanojević 3. b – Rozana Cerin Knapić, Karin Bolković Fornažar 4. a – Svjetlana Vulin 4. b - Ljiljana Tončinić 5. a – Maja Radolović, Mirjana Ajhorn 5. b- Tanja Uležić 6. a – Dragica Lukšić 6. b – Irena Radola Dragaš 7. a – Lucija Modrušan, Fumica Drandić 8. a – Karla Virgilio, 8. b – Lori Bogdan, Snježana Lalić (4. i 5. sat u 7.a)
Zadužen za slikanje, snimanje od 1.a – 8.b razrednog odjela i izradu prezentacije (kratki film) – Zlatko Lasek, prof. Zadužena za izradu biltena projektnog dana međunarodne eko škole – Irena Radola Dragaš, prof. Zadužene za analizu evaluacija projektnog dana međunarodne eko škole – Maja Radolović, prof., Sandra Smoljan, dipl.uč., Zlatko Lasek, prof. Održati Roditeljski sastanak ( od 1. a -8. b) 14. 4. 2008.godine u 16:00 sati TEMA: Zdrava prehrana – čuvar zdravlja ( uvodničar – razrednik, prezentacija-učenici ) RADIONICA za roditelje EVALUACIJA međunarodnog programa eko škole za roditelje Temeljem prijedloga jelovnika učenika, a nakon istraživanja opasnosti nezdrave prehrane za zdravlje, roditelji će izraditi jelovnik zdrave prehrane za cijeli tjedan i dogovoriti se da hranu spreme po njima te da vode dnevnik prehrane u cilju očuvanja zdravlja i zdravog života. 2. RAZLIČITO 7. travnja 2008. godine
|
Osnovna škola "Monte Zaro" Pula |