Vrijednosti: prijateljstvo, pristojnost, ravnopravnost, tolerancija i poštovanje
(Vijeće učenika)
Web tim čine svi učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnateljica
Odgovorna urednica: ravnateljica Branka Sironić Buić
Glavna urednica: knjižničarka Dragica Pršo
Pošaljite nam prijedloge, ideje ili vijesti na mail ured@os-mzaro-pu.skole.hr
Ljubazno molimo zaposlenike škole,
roditelje i posjetitelje
da se pridržavaju
odluka Školskog odbora,
Učiteljskog vijeća,
Vijeća roditelja
i EKO odbora te ne parkiraju
u školskom dvorištu
za vrijeme održavanja
nastave zbog sigurnosti i slobode
učeničkog kretanja na odmorima i
nastavi TZK-a.
Izuzetak: domar škole, dostava za školsku
kuhinju, majstori po pozivu,
školska liječnica.
Virtualna knjižnica OŠ Monte Zaro Pula
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Usluge koje pruža CARNet dostupne su uz primjenu
elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr kojeg možete dobiti u tajništvu škole.
Pravilnik o kućnom redu
Na temelju članaka 58. i 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članaka 61. i 203. Statuta Osnovne škole „Monte Zaro“, Pula, Školski odbor na sjednici održanoj 29.04.2009. donio je pravilnik o kućnom redu.
Članak 1.
Ovim Pravilnikom uređuje se kućni red u Osnovnoj školi „ Monte Zaro“, Pula (u daljem tekstu: Škola).
Članak 2.
Kućnim se redom u Školi:
1. utvrđuju pravila i obveze ponašanja u Školi, unutarnjem i vanjskom prostoru
2. utvrđuju pravila međusobnih odnosa učenika
3. utvrđuju pravila međusobnih odnosa učenika i radnika
4. utvrđuje radno vrijeme
5. utvrđuju pravila sigurnosti i zaštite od socijalno neprihvatljivih oblika ponašanja, diskriminacije, neprijateljstva i nasilja
6. utvrđuje način postupanja prema imovini.
Članak 3.
Ovaj Pravilnik odnosi se na sve osobe za vrijeme njihova boravka u školskim prostorima.
Članak 4.
S odredbama ovog Pravilnika razrednici su dužni upoznati učenike i njihove roditelje odnosno skrbnike.
Ovaj Pravilnik obvezno se ističe na vidljivom mjestu kod ulaza u Školu i u hodnicima Škole.
Članak 5.
Učenici, radnici Škole te druge osobe mogu boraviti u prostoru Škole tijekom radnog vremena Škole.
Članak 6.
U prostoru Škole zabranjeno je:
- pušenje
- nošenje oružja
- pisanje po zidovima i inventaru škole
- bacanje izvan koševa za otpatke papira, žvakaćih guma i sl.
- unošenje i konzumiranje alkohola i narkotičnih sredstava
- unošenje sredstava, opreme i uređaja koji mogu izazvati požar ili eksploziju
- igranje igara na sreću i sve vrste kartanja
- unošenje tiskovina nepoćudnog sadržaja.
Učenici ne smiju bez odobrenja ravnatelja dovoditi u Školu strane osobe.
Svim osobama zabranjeno je dovoditi životinje u prostorije i okoliš Škole.
Članak 7.
Radnici i učenici Škole dužni su se kulturno odnositi prema roditeljima i drugim osobama koje borave u Školi.
Članak 8.
Učenici mogu boraviti u Školi u vrijeme određeno za nastavu i ostale oblike odgojno-
-obrazovnog rada.
Učenik je dužan doći u Školu najkasnije pet minuta prije početka nastave, a napustiti Školu najkasnije 15 minuta nakon završetka školskih obveza.
Članak 9.
Učenik je dužan:
- kulturno se ponašati za vrijeme boravka u Školi i izvan nje
- održavati čistima i urednima prostore Škole
- dolaziti uredan u Školu
- nakon dolaska u Školu odjevne predmete i osobne stvari odložiti na mjesto određeno za tu namjenu
- mirno ući u učionicu prije početka nastave i pripremiti se za rad
- u slučaju kašnjenja javiti se dežurnom učitelju ili učeniku.
Članak 10.
Na znak za početak nastave učenici su obvezni biti na svojim mjestima i pripremiti pribor za rad.
Učenik može svoje mjesto rada promijeniti samo uz dopuštenje razrednika.
U kabinet učenici trebaju ući zajedno s učiteljem.
Članak 11.
Učenici koji su zakasnili na nastavu, trebaju tiho ući u učionicu i ispričati se učitelju.
Svako neopravdano kašnjenje učenika na nastavu učitelj je dužan evidentirati.
Članak 12.
Tijekom nastave učenici ne smiju razgovarati, šaptati, dovikivati se, prepirati i šetati po razredu. Učenik koji želi nešto pitati ili priopćiti, treba svoju namjeru pokazati dizanjem ruke. Učenik kojega je učitelj prozvao, dužan je ustati.
Članak 13.
Na nastavi učenik ne smije koristiti laptop, mobitel, walkman i druge slične aparate.
Članak 14.
Učenici imaju pravo na veliki odmor i male odmore između nastavnih sati. Mali odmor traje pet minuta, a dva velika odmora po 10 minuta.
Za vrijeme malih odmora učenici ne smiju napuštati zgradu, a za vrijeme velikog odmora mogu boraviti u okolišu Škole.
Članak 15.
U razrednom odjelu tjedno se određuju dva redara.
Redari:
- dolaze 15 minuta prije početka nastave, pregledaju učionicu i o uočenim nepravilnostima ili oštećenjima izvješćuju dežurnog učitelja
- pripremaju učionicu za nastavu, brišu ploču i donose prema potrebi nastavna sredstva i pomagala
- izvješćuju dežurnog učitelja o nenazočnosti predmetnog učitelja na nastavi
- prijavljuju učiteljima početkom svakoga nastavnog sata nenazočne učenike
- izvješćuju o nađenim predmetima učitelja, a predmete (knjige, bilježnice, olovke, odjeću, nakit i sl.) odnose u tajništvo
- nakon završetka nastave posljednji napuštaju učionicu uz prethodnu provjeru ispravnosti učionice, oštećenja zidova, klupa, stolaca i ostaloga inventara te o uočenim oštećenjima izvješćuju dežurnog učitelja ili tajnika.
Članak 16.
Za vrijeme odmora jedan od redara obvezno mora biti u učionici i održavati red.
Svakog učenika koji se ne pridržava reda, redar je ovlašten prijaviti dežurnom učitelju.
Članak 17.
Redare iz članka 15.ovoga pravilnika određuje razrednik prema abecednom redu.
Članak 18.
Učenici mogu objedovati samo u blagovaonici.
Prije ulaska u blagovaonicu učenik je dužan oprati ruke.
Za vrijeme objeda u blagovaonici mora biti red i mir.
Nakon završenog objeda učenik je dužan pribor za jelo odložiti na odgovarajuće mjesto.
III. PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA
Članak 19.
U međusobnim odnosima učenici:
- trebaju pružati pomoć drugim učenicima Škole
- trebaju dati primjeren savjet drugim učenicima u skladu s njihovim interesima
- dužni su omogućiti drugim učenicima da iznose svoje mišljenje
- trebaju informirati druge učenike o događajima u Školi
- ne smiju ometati druge učenike u učenju i praćenju nastave
- mogu predlagati osnivanje učeničkih udruga
- trebaju poštovati i njegovati spolnu ravnopravnost
- mogu ustrojavati razne oblike kulturno-umjetničkih, športskih i drugih sadržaja
Članak 20.
Međusobne sporove učenici ne smiju rješavati svađom i fizičkim obračunom, uvrjedama, širenjem neistina i sl.
U slučaju međusobnog spora učenici su dužni zatražiti pomoć razrednika ili dežurnog učitelja.
IV. PRAVILA PONAŠANJA „ STOP NASILJU“
.
Članak 21.
Poštujmo jedni druge.
Nećemo odbaciti i ignorirati druge učenike.
Pomogni drugima u nevolji.
Pozovi starije ako vidiš nasilje.
Ne traži novac od slabijih.
Zaboravimo vrijeđanje, upotrijebimo prijateljstvo.
Poštujmo i volimo jedni druge, svi imamo pravo na različitost.
Svaki učenik je vrijedan poštovanja.
Tko čini nasilje ne voli sebe ni druge.
Ne činimo drugima ono što ne želimo da oni nama čine.
Pomažimo drugom, jer će pomoć možda, jednom tebi trebati.
V. PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA I RADNIKA ŠKOLE
Članak 22.
Učenici su dužni uljudno se odnositi prema učiteljima i drugim radnicima Škole.
Učenici su dužni pozdraviti radnike Škole u školskom prostoru i izvan njega.
Učenici su dužni ustajanjem pozdraviti osobu koja ulazi u učionicu za vrijeme nastavnog sata.
Članak 23.
Kod ulaska u Školu ili izlaska iz Škole učenici trebaju dati prednost starijim osobama.
Članak 24.
Učenici smiju samo uz dopuštenje ulaziti u zbornicu, ured ravnatelja i tajnika.
Kod ulaska u učionicu ili drugi prostor u kojemu se tada održava nastava, učenik prvo treba pokucati, a zatim tiho ući i priopćiti učitelju razlog dolaska. Zadaću zbog koje je došao, može obaviti uz odobrenje učitelja.
Članak 25.
Imenik učenika i dnevnik rada na nastavu i s nastave mogu nositi samo učitelji. Učenicima nije dopušteno nositi na nastavu i s nastave dnevnik rada i imenik učenika.
Nikome nije dopušteno iznošenje imenika učenika i dnevnika rada izvan Škole.
Članak 26.
Učitelj ne smije za vrijeme nastave narediti učeniku da izađe iz učionice.
Zabranjeno je kažnjavanje učenika udaljavanjem s nastave.
VI. RADNO VRIJEME
Članak 27.
Radno vrijeme Škole je od 07:00 do 19:00 sati.
Članak 28.
Radnici su dužni dolaziti na posao i odlaziti s posla prema rasporedu radnog vremena. Način evidencije nazočnosti na radu određuje ravnatelj.
Članak 29.
Roditelji mogu razgovarati s učiteljima Škole u dane primanja roditelja ili u vrijeme koje odredi razrednik odnosno predmetni učitelj.
Članak 30.
Raspored radnog vremena ravnatelja i tajnika u svezi s prijamom stranaka obvezno se ističe na ulaznim vratima Škole.
Članak 31.
Materijali se mogu unositi i iznositi za vrijeme radnog vremena, a izvan radnog vremena samo uz odobrenje ravnatelja.
VII. PRAVILA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OD SOCIJALNO NEPRIHVATLJIVIH OBLIKA PONAŠANJA, DISKRIMINACIJE, NEPRIJATELJSTVA I NASILJA
Članak 32.
Radnici Škole u suradnji s učenicima dužni su se skrbiti za siguran boravak i rad u Školi.
Članak 33.
U Školi za vrijeme rada dežuraju učitelji i radnici škole, a prema potrebi i mogućnostima i zaštitar.
Raspored i obveze dežurnih učitelja i radnika određuje ravnatelj. Raspored dežurstava objavljuje se na oglasnoj ploči Škole.
Članak 34.
Mjesto i trajanje dežurstva određuje ravnatelj.
Članak 35.
Dežurni:
- odobrava ulazak u Školu roditeljima, skrbnicima i drugim osobama i o tome vodi evidenciju
- daje potrebite obavijesti građanima.
Članak 36.
Dežurni vodi knjigu dežurstva.
U knjigu dežurstva upisuju se podatci koje odredi ravnatelj.
Članak 37.
Na mjestu dežurstva na vidljivom mjestu moraju se istaknuti brojevi telefona policije, vatrogasaca, hitne pomoći i Državne uprave za zaštitu i spašavanje.
Članak 38.
U Školi je svakome zabranjeno izražavanje diskriminacije na osnovi rase ili etničke pripadnosti ili boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, članstva u građanskim udrugama, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog naslijeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije.
Svatko tko kod drugih uoči postupanje suprotno stavku 1. ovoga članka, treba svoje saznanje priopćiti pučkom pravobranitelju.
Članak 39.
U Školi je zabranjen svaki oblik nasilja, izražavanja neprijateljstva, nesnošljivosti i drugoga neprimjerenog ponašanja.
Svatko je dužan upozoriti osobu koja protupravnim činjenjem krši zabranu iz stavka 1. ovoga članka.
Od osobe koja i nakon upozorenja iz stavka 2. ovoga članka nastavi s kršenjem zabrane iz stavka 1. ovoga članka, treba zatražiti da se udalji iz prostora protupravnog činjenja.
Ako se osoba ne udalji iz prostora protupravnog činjenja, svatko se treba za pomoć obratiti najbližoj policijskoj postaji.
VIII. POSTUPANJE PREMA IMOVINI
Članak 40.
Radnici, učenici i druge osobe koje borave u Školi, dužne su se skrbiti o imovini Škole prema načelu dobroga gospodara.
Članak 41.
Radnici i učenici moraju se racionalno koristiti sredstvima Škole koja su im stavljena na raspolaganje.
Svaki uočeni kvar na instalacijama električne struje, plina ili vodovoda, grijanja ili drugi kvar radnici i učenici obvezni su prijaviti ravnatelju ili tajniku.
Članak 42.
Nakon isteka radnog vremena radnici su dužni uredno pospremiti radne materijale, zatvoriti prozore, isključiti električne aparate i zaključati radne prostorije.
Članak 43.
Učenici su dužni čuvati udžbenike i druga obrazovna i nastavna sredstva, a knjige posuđene u knjižnici pravodobno neoštećene vratiti.
Članak 44.
Kod napuštanja školskog prostora radnici i učenici trebaju ponijeti svoje stvari.
Škola nije odgovorna za nestanak stvari osoba iz stavka 1. ovoga članka tijekom njihova boravka u školskom prostoru.
Članak 45.
Radnici, učenici i druge osobe odgovorne su za štetu koju učine na imovini Škole prema Zakonu o obveznim odnosima.
IX. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 46.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o školskom redu od 11. siječnja 2006.godine.
Članak 47.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja na oglasnoj ploči Škole.
PREDSJEDNICA ŠKOLSKOG ODBORA
_________________________________
Ovaj Pravilnik objavljen je na oglasnoj ploči Škole 30. 04.2009. godine.
RAVNATELJICA
_________________
OBAVIJEST ZA RODITELJE:
Popisi drugih obrazovnih materijala od 1. do 8. razreda. i odabranih udžbenika razredne nastave
NAPOMENA: Plavom bojom označeni su radni materijali za pomoć u učenju.
Primjeri dobre prakse
Dijeljenje materijala školske knjižnice
Omoguru lab- lakše se čita!
Lexie aplikacija za ugodno čitanje i učenje.
Dobro došli u katalog školske knjižnice!
Pretražite cjelokupni fond knjižnice i dođite do željene knjige.
http://lektire.skole.hr/lektire-osnovna-skola
Kolačići koje koristimo na ovoj stranici su tehnički kolačići, potrebni za funkcioniranje ovog internet mjesta, ne možemo ih isključiti te za korištenje takve vrste kolačića ne trebamo vašu privolu. Svoj preglednik možete postaviti da ih blokira ili pošalje upozorenje o njima, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi. Treba napomenuti da naše internet mjesto funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima potražite na aboutcookies.org
Izjava o autorskim pravima
Sadržaj web stranice http://www.os-mzaro-pu.skole.hr/ vlasništvo je OŠ Monte Zaro Pula. Nije dozvoljeno objavljivati sadržaje s web stranice na drugim mjestima ako o tome nije obaviještena Škola. Zlouporaba sadržaja web stranice bit će prijavljena nadležnim službama.
Web stranica sadrži i podatke te poveznice na neke druge web stranice iz područja odgoja i obrazovanja. Sadržaji tih web stranica nisu vlasništvo OŠ Monte Zaro Pula i Škola nije odgovorna za njihovo uređivanje. (Web tim)